本次BGM歌名:The Day You Went Away

演唱歌手:M2M


好久沒更新了,

其實音樂照理說本來一直都是赤い涙才對…

可是帳號被盜之後檔就被砍了OTL

所以現在才換上這首最近被推廣的很好聽的歌XD

【歌詞】

VERSE 1
Well I wonder could it be
When I was dreaming 'bout you baby
You were dreaming of me
Call me crazy, call me blind
To still be suffering is stupid after all of this time

PRE-CHORUS 1
Did I lose my love to someone better
And does she love you like I do
I do, you know I really really do

CHORUS
Well hey
So much I need to say
Been lonely since the day
The day you went away
So sad but true
For me there's only you
Been crying since the day
The day you went away

VERSE 2
I remember date and time
September twenty second
Sunday twenty five after nine
In the doorway with your case
No longer shouting at each other
There were tears on our faces

PRE-CHORUS 2
And we were letting go of something special
Something we'll never have again
I know, I guess I really really know


CHORUS
The day you went away
The day you went away

PRE-CHORUS 1
CHORUS

BRIDGE
Why do we never know what we've got 'til it's gone
How could I carry on
The day you went away
Cause I've been missing you so much I have to say
Been crying since the day
The day you went away

The day you went away
The day you went away

我想有沒有可能
在我夢到你的時候,寶貝       
你也正夢著我
你可以說我瘋狂說我盲目       
如此愚蠢,在一切都結束後,仍然深陷痛苦不可自拔       

是否有更好的好女孩搶走我的愛人   
她是否像我一樣愛你         
我愛你,你知道我真的很愛你     

*嘿                
我有很多話要說
從那一天起我就好寂寞        
你離去的那一天
令人悲傷卻是事實
我的世界裡只有你
我自那一天起就不停地哭泣
你離去的那一天*

我記得你離去的日期和時間
九月二十二日
週日九點二十五分
你帶著行李站在門口
你們不再對彼此吼叫
我們的臉上只有淚水

某些珍貴的情感正從我們之間一點一滴流失
某些我們再也無法擁有的情感
我知道,我想我真的明白

重覆*

你離去的那一天
你離去的那一天

是否有更好的女孩搶走我的愛人
她是否像我一樣愛你
我愛你,你知道我真的很愛你

重覆*

為何直到失去我們才知道要珍惜
我該如何活下去
你離去的那一天
我必須承認我真的好想你
自那一天起就不停地哭泣
你離去的那一天
你離去的那一天
你離去的那一天
arrow
arrow
    全站熱搜

    twelvethebest 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()